środa, 18 czerwca 2014

Jak tu jeszcze nie zwariować

Ale ta szkoła wieje nudą. Po wystawieniu ocen nie ma nic do roboty. Umieram z nudy, nie mam ochoty tam być! Mam nadzieję, że jakoś przetrwam jeszcze te 3 dni.

Na szczęście w między czasie był wypad z klasą na kajaki na Krutyń, to JESZCZE nie zwariowałam.

A bziś moje prace były oglądane przez przyszłych uczniów gimnazjum. Odbywał się dzień otwarty. 1/3 prac to były oczywiście same moje konie, (^^) zaś następna 1/3 - moje prace z architektury i plastyki.

Nawet spoko, ale jedna z moich pastelowych prac bardzo ucierpiała i z trudem ją odratowałam. Zazdrość i głupota ludzi nie ma granic.

W ostatnim czasie nie rysowałam, byłam zajęta czym innym, lecz podrzuce wam pare moich  "naj" prac.

Jako pierwszy
Najołówek
Narysowany rok temu fryz. Było nad nim roboty. Łącznie skończenie go zajęło aż 2 miesiące (trudno było się zebrać do rysowania), dlatego grzywa trochę ucierpiała będąc rysowana w "uproszczonym" wydaniu. Uważam też, że jest najlepszą pracą pod kontem cieni i odwzorowanej muskulatury.

Najakwarela
Malowana na żywo w ciepłym popołudniowym słońcu przez całe popołudnie.

Najakryl
Proporcje brane ze zdjęcia, a reszta z głowy. Jak uważnie się przypatrzycie, to rysowany jest na zwykłej kartce (podrowienia dla taśmy papierowej, że tak dzielnie ją trzymała przed pofałdowaniem).

Ostatni- najlepszy portret jeźca z koniem. 
Co prawda twarz nie wyszła tak, jak chciałam i jak powinna, ale do proporcji ludzi jeszcze długa droga.

Pozdrawiam miło i dla tych, co jeszcze muszą tkwić w szkole: miejcie nadzieje i dotrwajcie do końca, a dla tych co szkoły pokończyli- zamówcie dobrą pogodę, bo niedługo przyjdzie zwariować z tym zimnym wiatrem ;).

Pozdrowienia z naj w pakiecie i do następnego kochani




1 komentarz:

  1. Przepraszam że wcześniej nie zajrzałam. Dzięki za obserwację:) Każdy ma swój ulubiony obiekt do rysowania do którego zawsze wraca. Pierwszy konik śliczny i ten z dziewczynką też udany. Mogłabyś zaznaczyć troszkę bardziej kontrast i będzie git. Ja podziwiam bo nie umiem rysować zwierząt. Akwarelki super, tylko ta doniczka chyba trochę ciemniejsza mogłaby być :) Pozdrawiam http://heavenlyart998.blogspot.com/

    aha jeszcze jedno chciałabym zaobserwować ale jeszcze nie dodałaś gadżetu, czy mogłabyś to zrobić? Chętnie czytałabym i oglądała regularnie :D

    OdpowiedzUsuń