niedziela, 14 czerwca 2015

Czerwcowe co nieco

Witam wszystkich cieplutko!
Ciepłe słoneczko pozytywnie nastraja do kolorów, dlatego niewiele myśląc sięgnęłam po kredki! Na rysunku Lucky, kochany pieszczona z mojej stajni. Rysowany podczas 2 dni podczas lekcji, które przypominają morze nudy. Koniec szkoły i koniec programu nauczania :)
Miałam do dyspozycji komplet 18 kredek akwarelowych Spectrum. Kolory dobierałam z pamięci, co było bardzo łatwe. Luckiego znam bardzo dobrze i każdy centymetr tej końskiej przytulanki jest świetnie mi znany. Z tego względu mocno polecam rysowanie/malowanie osób, zwierząt czy rzeczy z naszego otoczenia. Możemy wtedy sprawdzić fakturę, kolor, proporcje, chrakter i nadać pracy osobowość.

Trzym się i do zobaczonka!

11 komentarzy:

  1. Witaj, cudny ten Lucky,a sama jestem ciekawa tej niespodzianki ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Koń jest piękny, a ja zazdroszczę Ci umiejętności kolorowania kredkami (ja jestem bardziej przyzwyczajona do ołówka, czy też pasteli :P )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) jak rysuję kredkami cieszę się jak dziecko

      Usuń
  3. Hej! Piękny rysunek! Już nie mogę doczekać się niespodzianki :)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,
      Już niedługo, jestem w połowie tworzenia niespodzianki ;)

      Usuń
  4. Piękny koń. Mi na lekcjach wychodzą tylko luźne szkice. Rzadko coś tak porządnego.
    POzdrawiam
    http://kociepelko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnie lekcje w szkole polegały na " siedzicie i zajmijcie się swoimi sprawami", więc przygotowałam sobie szkic w domu i bazgrałam kredkami na lekcji ;)

      Usuń
  5. Podziwiam, bo ja na lekcjach ograniczam się do długopisu - kredki to moja ulubiona technika i muszę mieć 'swoje odpowiednie warunki', aby ich używać haha! Trochę mało wyrazisty ten koń (kolorki), ale u tak mi się bardzo podoba, zwierzęta nie jest łatwo narysować. Oby tak dalej! ;)
    malgranda-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gama kolorystyczna kredek trochę ogranicza, ale nie jest źle (można by było go poprawić, ale ma coś w sobie)

      Usuń
  6. Cześć! Świetny blog, pięknie rysujesz i malujesz! :) Lucky jest cudny! Moja ,,szkolna twórczość" ogranicza się do bazgrania po marginesach podręczników :).
    I z ciekawością czekam na niespodziankę ;).
    Pozdrawiam
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rysunki!
    Pozdrawiam i zapraszam :)))

    OdpowiedzUsuń