środa, 27 lipca 2016

BlogoReanimacja

Niczym feniks strona podnosi się z popiołów

Halo! Jest ktoś tam jeszcze? Jeśli tak, zapewne ucieszy was ponowne odpalenie bloga :)
Było dużo zawirowań, zwrotów akcji, koncepcji twórczych, aż się  we wszystkim pogubiłam. Chciałam zacząć tworzyć pod zupełnnie innym pseudonimem, ale... po co? 
Po prostu rozkręciłam się artystycznie i nie wiedziałam co z tym faktem zrobić...? Powód już nieaktualny, ważne że wróciłam!

Bardzo tęsniłam za całym blogiem i za wami- czytelnikami. 
Wnoszę świeże powietrze do tej krainy, mam nadzieję, że na długo.

Dużo się działo podczas tej przerwy. Na przykład miałam swoją pierwszą, poważną wystawę... może opiszę wszystko w oddzielnym poście, co wy na to? Już późno, a do pracy trzeba się wyspać :)
Wypada także pochwalić się ARTlevelem, tyle się chwalę, a nic nie pokazuje!
"Zamyślona dama"
kredki, A4


Ano na ten moment tak to wygląda i idzie coraz lepiej (kredki polubiły mnie, a ja kredki).
Tutaj Staedtlerki, mój niedawny nabytek, może przy odrobinie chęci coś jeszcze o nich napiszę.

Trzymajcie się i do następnego, już niedługo

9 komentarzy:

  1. Hej!
    Bardzo się cieszę, że wróciłaś do blogowania, bo jesteś dla mnie czymś w rodzaju mentorki :D Na prawdę! Może nie pamiętasz, ale rok temu miałam bloga i wtedy średnio umiałam rysować, a ty mi bardzo pomagałaś. http://artiistic.blogspot.com/2015/06/kolejny-rysunek.html Tak kiedyś rysowałam, a ty mi podpowiadałaś co i jak :D
    Jeśli chciałabyś zobaczyć jaki postęp zrobiłam przez ten rok to zapraszam na nowego bloga- http://pasjenikki.blogspot.com. Byłoby mi bardzo miło gdybyś i tam się rozgościła :)
    Rysunek oczywiście piękny **
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem mile zaskoczona :) Dziękuję! Blog już w obserwowanych

      Usuń
  2. Witaj :)
    Jeszcze mnie tu nie było, ale bardzo się cieszę, że zostawiłam mi link do siebie. Masz niesamowity talent i ciesze się, że nie porzuciłaś blogowania. Mam nadzieję zobaczyć u Ciebie jeszcze więcej pięknych prac. A ta jest naprawdę cudowna!
    Pozdrawiam :)
    http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tęskniłam za twoim blogiem. Bardzo cieszę się, że wróciłaś. Ps. Nie mam pojecia jak można tak pięknie malować akrylami jak ty?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      jak też tęskniłam za blogiem, to jest bardzo uzależniające

      Usuń
  4. Ze smutkiem czytałam poprzedni post. Teraz jednak cieszę się, że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te moje artystycze humorki :D obiecuję takich psikusów nie robić

      Usuń
  5. uzyskałaś ciekawy efekt - piękne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny rysunek. Ja niestety nie potrafię rysować realistycznie, nawet nie pamiętam kiedy ostatnio malowałam kredkami.
    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń