czwartek, 5 czerwca 2014

Post pierwszy, czyli jak to ze mną jest

Tytuł jak najbardziej musiał być nietypowy. Nudne rozpoczęcia typu "pare słów o mnie", "witam" i dalszy szereg nudnych stwierdzeń nie jest ani przyjemy ani ciekawy. Można porównać to do papki dla dzieci bez smaku przypominającej jedzenie.

 Więc, aby was bardziej nie zanudzać i uspokoić waszą ciekawoś na mój temat przejde do sedna mocno się nie rozpisując.

Jestem artystką na cały etat, najczęściej rysuje, maluje, pisze opowiadania i wiersze, fotografuje filmuje, projektuje... czyli wszystko co wpadnie mi do głowy. Dużo wolnego czasu spędzam jeżdżąc konno.

Teraz mam 15 lat, co na pewno będzie się zmieniać, bo planuję czynnie prowadzić tego bloga.

Na koniec, żeby nie zostawiać wam piętnastki na językach, napisze z nudnym pogłosem maniaka: mam nadzieję, że mój zwariowany blog wam się spodoba. :)
(Na zdjęciu fragment mojej pracy)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz