czwartek, 26 lutego 2015

Kolorkowe wyzwanie w lutym

Bardzo lubię odwiedzać innych blogowiczy, czytać ich blogi i niecierpliwie czekam co nowego pokażą tym razem.
Tak właśnie przez przypadek znalazłam blog Danusii i jej kolorkowy konkurs. Bardzo spodobały mi się artystyczne wyzwania. Nie czekając długo zgłosiłam swój udział w Cyklicznyk Kolorkach u Danusii. Teraz jestem chyba najmłodszym uczestnikiem wyzwań.
W tym miesiącu tematem jest pomarańcz. Głowiłam się z czym ugryźć ten kolor, czasu było bardzo mało. To musiało być coś niepowtarzalnego, a zarazem szybkiego.
Pomysł przyszedł po pary dniach i szybciutko uwinęłam się z narysowaniem go.
Do rysunku wybrałam wariant 2 - pomarańcz z fioletem, oto banerek:

Mając już szkic dopiero zaczęłam zastanawiać się czego użyję. Kredki odpadały, bo za słabe. Akwarele za bardzo mieszałyby się i miałam za mało czasu. Pastele suche- z moim szczęściem cała praca byłaby ubabrana. Więc czym? Z odsieczą przyszły pastele olejne, a oto i rezultat długiego myślenia:
"Dwubarwny rumak"

Konik nogi ma różnej grubości, lecz myślę, że to margines błędu przy pracy sztyftami. Ogólnie jest moc! O taki efekt mi chodziło.
Więc jak? Daję połknąć pracę dla żabci Stefana i życzę sobie wytrwałości w wykonywaniu cyklicznie kolorkowych prac.
Na kolor marcowy nominuję oliwkowy. Pierwszy pomysł jest najlepszy :) 

A tak z innej beczki:
Zaczęłam prace nad śmiertelnie poważną pracą (czyli to co zawsze), a opowiadanie poszło jak na razie w odstawkę.

Trzymajcie się milusio i smacznego życzę dla Stefana :D

39 komentarzy:

  1. Jejku ależ masz zdolności ... przepiękny . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam w zabawie kolejną kolorystkę.Piękny ten koń ..Muszę powiedzieć ,że trochę Ci zazdroszczę bo ja tak nie umiem ani malować ,że o rysowaniu już nie wspomnę .
    Baw się dobrze z nami.Zapraszam na kolejny kolor już niebawem
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mam do Ciebie pytanie, ale nie znalazłam adresu mail możesz się do mnie odezwać? :)

      Usuń
    2. E-mail znajdziesz w zakładce "o mnie" :) będę czekać na maila

      Usuń
  4. Praca genialne - pełny energii i pasji rysunek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ognisty rumak, wspaniały rysunek :-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ognisty rumak, wspaniały rysunek :-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaa, KONIK! Na dodatek z bajki, bo taki kolorowy! Na pewno potrafi mówić :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj w zabawie u Danusi , fajnie że dołączyłaś do wielkiego grona Artystek. Konik świetny , obrazka ręcznie malowanego chyba jeszcze nie mamy. Masz wielki talent do malunków.
    Baw się dobrze, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Również ciepło witam nowa artystkę kolorystkę :-) Konik w galopie przepiękny :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój konik i to jeszcze w galopie jest cudny. Nie wszyscy tak potrafią. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Uzdolnione raczki, śliczny rysunek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję talentu, rysunek jest świetny! Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie narysowany koń,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja wnusia kocha konie i bardzo się jej spodobał ten koń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, specjalne pozdrowionka dla wnusi :)

      Usuń
  15. Fantastyczny rysunek! :) jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super rysunek. Obraz podobnego konia wisi u mnie w pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawe co to za rasa....?
    bo na jednorożca mi nie wygląda
    ale patataj robi! ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno Pegaz bez skrzydeł :D (chyba archał-teński jak się nie mylę)

      Usuń
  18. Pięknie narysowany. Koń maści ... no właśnie będziesz chyba musiała nadać jej jakąś nazwę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym nie myślałam, skupiłam się na cieniu i świetle. Jestem otwarta na propozycje nazwania maści

      Usuń
  19. Baw się dobrze przy kolejnych zadaniach :)
    Gdybyś nie napisała o nogach, nic bym nie zauważyła (tak naprawdę nadal nie wiem).
    Świetny ten koń -chciałabym mieć choć ułamek Twoich zdolności.

    OdpowiedzUsuń
  20. Sliczny rysunek! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny! Dobrze, że moja Kruszynka nie zobaczyła, bo wierciłaby mi dziurę, żeby jej takiego narysować, a tu - zdolności brak :)
    Nie wspominając już o takim talencie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny konik :3 masz talent i to ogromny

    OdpowiedzUsuń