poniedziałek, 14 listopada 2016

Ispirujące wydarzenie

Ten rok szkolny zdecydowanie należy do najmniej twórczych od kilku lat. Niestety nie mam nowych prac, ale nie przychodzę z pustymi rękami!

Witam was moi mili!

Przeglądając zasoby internetu natknęłam się na bardzo ciekawe wydarzenie "NYC Dance Project" (w nazwie ukryty link, klik, aby zobaczyć). Został on stworzony przez dwójkę nowojorczyków- Kena Browar i Deborah Ory. Oboje stworzyli magiczny świat tańca uwieczniony na fotografiach. 

Gdy tylko zobaczyłam wydarzenie, po cichu odłożyłam go do swojej biblioteczki inspiracji. Zdjęcia posiadają tyle walorów artystycznych i widoczności mięśni tancerzy, że śmiało można studiować na ich przykładzie anatomię.


Jedno z cudownych zdjęć projektu
Oglądając fotografie pełne dynamiki i piękna nie sposób pozostać obojętnym. Zdecydowałam, że świetnym pomysłem będzie podzielić się znaleziskiem, każdy artysta może z tego tematu wiele uzyskać.

Tylko bardzo proszę, gdy będziecie tworzyć coś na podstawie projektu, nie zapomnijcie wspomnieć o tym przy publikacji. Żaden artysta nie lubi, gdy ktoś kradnie pomysły :)

Niestety, jak na razie nie jestem w stanie zebrać się do stworzenia czegokolwiek bez przymusu (tylko szkoła zmusza). Brak mi pomysłów na rysunki, wszystkie wydają mi się zbyt oklepane, już wymyślone. Czekam na oryginalną myśl.

Ale nie smućcie się! Gdy tylko będę coś mieć od razu dam znać :)
Korzystając z okazji, może chcielibyście dowiedzieć się czegoś ode mnie? Recenzja jakiegoś artykułu, czy tutorial? 
Teraz dużo pracuję na Corelu i Illustratorze, może coś w tym temacie napisać?

Czekam na wasze propozycje

1 komentarz:

  1. Dla mnie Corel to czarna magia :) ja osobiście pracuje na photoshopie i nie wyobrażam sobie zmiany :)

    OdpowiedzUsuń