środa, 24 sierpnia 2016

"Dressage"

To już ostatnia praca, która była pokazywana na wystawie. Tym razem tradycyjnie- ołowki na dużym formacie. 

Witajcie!

Bardzo ucieszyłam się z tak miłych komentarzy pod ostatnim postem. (Ej, weźcie troche mnie zbanujcie) Jestem ciekawa czy ten konik przypadnie wam do gustu.

Na wystawie miało go nie być z powodu braku czasu na rysowanie. Pozatym po narysowaniu 1/3 jakimś cudem na papierze (no może nie cudem) pojawiła się złowroga kałuża wody.... Szybko za chusteczkę... ale i tak papier się pofalował. Prasowanie pomogło tylko trochę. Nadal widoczne były przydkie fałdy, plama miała około 10 cm, więc nie dało się tego zamaskować. Rysować, czy nie rysować? Trzy dni przed wystawą dałam sobie spokój ze zdążeniem na czas. Szkoda mi było rysunku, bo bardzo chciałam, aby powstał, dlatego powolutku kończyłam z zamiarem zawieszenia rysunku u siebie w pokoju- ot tak tylko dla siebie.

Dzień przed wystawą coś mnie tknęło, aby go skończyć. Więc na łeb na szyję pół nocy rysowałam, trochę snu i od rana znowu rysowałam. Skończyłam około 10.00, szybko zabezpieczyłam fiksatywą i tak oto konik skończony! Jest to ostatni koń jakiego rysowałam, teraz zajmuję się zupełnie innymi tematami, o czym już niedługo. (nie płacznie, konie wrócą, ale jeszcze nie teraz)

Tytuł: Dressage
Format: 58cm/70cm
Technika: ołówek

Rysunek na lekko kremowym, fakturowym brystolu.

To tyle na dziś, 
Trzymajcie się miło i do następnego!

I jeszcze jedno:
Kto wyłapie jako pierwszy błąd w anatomi zgarnia dedykację w kolejnym poście (tylnie nogi są w porządku, to skrót perspektywy)

8 komentarzy:

  1. Lubię konie, ale nie mam pojęcia gdzie jest błąd xD Jak na mój gust rysunek jest idealny :D Jak na niego patrzę, to się rozpływam... Ach... czekam na więcej twoich pięknych prac ;)
    Pozdrowionka
    Saphira
    zkredkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jednak jest błąd anatomiczny, w kolejnym poście zdradzę jaki

      Usuń
  2. Piękny, bardzo dobrze, że go pokazałaś na wystawię (swoją drogą nie mogę się doczekać następnego posta:)). Ja będę płakać, że kończysz z konikami, ale jakoś przeżyje, jestem też ciekawa kolejnego tematu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o to, że od koników jest tymczasowo przerwa, ile można rysować tylko kopytne. Oczywiście nie ma takiej opcji, że konie będą porzucone, po moim trupie 😄

      Usuń
  3. Nie znam się na anatomii ale rysunek bardzo mi się podoba. Wszystkie te konie są piękne, ale z pewnością prace o innej tematyce również będą genialne. Jestem ich bardzo ciekawa.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moze cos z ta noga jeźdźca :P? Nie wiem, jak dla mnie mega realistyczny.
    Dla mnie zwierzęta i ołówek to czarna magia xD
    Kazdemu potrzebna jest zmiana. Teraz jestem ciekawa ci będziesz rysowac ;)
    Pozdrawiam!
    http://pasjenikki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale sliczne *,* ten konik taki szczegółowy, slicznna anatomia... tylko te buty troche z kinikiem się zlewają, ale poza tym woooooow...
    Jestem ciekawa co nasptępnego narysujesz.
    DariaVaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym obstawiała coś z głową/szyją konika...ale na anatomii zwierząt się nie znam, więc to tylko taki "strzał" :D

    OdpowiedzUsuń