poniedziałek, 12 stycznia 2015

Grafikomanie czas zacząć!

Przypadkowo natknęłam się na mobilny program graficzny. Na początku było po prostu mazanie i sprawdzanie wszystkich funkcji. No bo jak tu nie pomazać, gdy nie niszczy się papieru 😉
Potem ciekawość wzięła górę i zaczęłam mazać palcem pierwszą grafikę, która wygląda tak:

Jak już pierwszy szał i zachwyt programem minął przyszedł czas na bardziej poważny rysunek. Wybrałam do tego celu zdjęcie koniaka leżącego na kocu.
Teraz, jak to pełnokrwista maniaczka horsaków, przyszedł czas na konia o imieniu Ontario. Na razie mam szkic

Bardzo przypadło mi do gustu "grafikowanie". Jest łatwo dostępne, szybsze niż tradycyjny rysunek i łatwo robić korekty. Minusem jest posługiwanie się palcem (planuje kupno rysika) ciągłe powiększanie. Ale i tak jestem za grafiką 😊

Na koniec zdradze wam newsa. Otóż zamówiłam dziś książkę o rysowaniu ludzi, może w końcu czegoś się nauczę 😉 ma przyjść w środę. 

3 komentarze:

  1. Ślicznie rysujesz! Ja też bardzo to uwielbiam .
    A jeśli kochasz też konie to zapraszam na mój blog o nich i zapraszam do czytania opowiadań i informacji o zwierzętach ! :):) --->http://koniara14.blogspot.com/2015/01/nowe-opowiadanie-rozdzia-1.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocurek jest słodziutki :)

    OdpowiedzUsuń