sobota, 2 sierpnia 2014

Chlapu, chlapu i mam swoje logo!

Już od dawna zastanawiałam się nad swoim logiem. Nad czymś, co wszyscy będą kojarzyć z moimi pracami.

Wpadłam więc na ambitny pomysł: zrobię logo!

Ale zaraz, jak ma wyglądać? Dumanie nad tym zajęło mi tydzień. Nic nie wymyśliłam.

Pomysł przyszedł nagle. Walnął mnie porządnie o podłoge i pociągał po niej, taki był dobry? Tak, jeszcze lepszy niż dobry! Wpadłam na niego szkicując atramentem różne przedmioty z pokoju. Pomyślałam: chlapnę trochę atramentem na kartkę i plamy złożę w ptaka, w ptaka... egzotycznego, najlepiej przypominającego taką tropikalną papugę!

Wykonanie zajęło mi tak szybko, jak wymyślenie. A więc jest!


I pozostało tylko umieśnić logo na profilowe na facebooku, w swojej galerii na deviantart oraz na bloga.

1 komentarz:

  1. Ale super!! Podziwiam wprawną rękę do farb/kredek/pasteli :) ja na razie zostaję przy ołówku ;P
    http://iljaabouteverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń